kenla Postad 31 augusti 2013 Postad 31 augusti 2013 Hej, Kan någon tipsa mig om redigering med Final Cut Pro X och någon pluggin för att skapa strålkastarljus på ett objekt i videon. Exempelscenariot är en person i ett rum med ryggen mot ett fönster med starkt solsken "in" där fönstret och dess ljus blir OK men personens ansikte och övriga front mot kameran hamnar i skugga. Tack på förhand! 0 Citera
kenla Postad 1 september 2013 Författare Postad 1 september 2013 Får svara själv på mitt eget inlägg då jag fått framsteg genom Motion 5 men jag är en äkta gröngöling i det programmet så jag känner mig väldigt osäker på om jag tar en senväg eller genväg. Kanske finns det något som passar bättre? 0 Citera
Munthe Postad 1 september 2013 Postad 1 september 2013 Maskerna ligger som in knapp i färgkorrigeringen i Inspectorn. 0 Citera
kenla Postad 2 september 2013 Författare Postad 2 september 2013 Maskerna ligger som in knapp i färgkorrigeringen i Inspectorn. Tack Munthe! Jag hittade det. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.