kenla Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Hej, Kan någon tipsa mig om redigering med Final Cut Pro X och någon pluggin för att skapa strålkastarljus på ett objekt i videon. Exempelscenariot är en person i ett rum med ryggen mot ett fönster med starkt solsken "in" där fönstret och dess ljus blir OK men personens ansikte och övriga front mot kameran hamnar i skugga. Tack på förhand! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenla Posted September 1, 2013 Author Share Posted September 1, 2013 Får svara själv på mitt eget inlägg då jag fått framsteg genom Motion 5 men jag är en äkta gröngöling i det programmet så jag känner mig väldigt osäker på om jag tar en senväg eller genväg. Kanske finns det något som passar bättre? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munthe Posted September 1, 2013 Share Posted September 1, 2013 Maskerna ligger som in knapp i färgkorrigeringen i Inspectorn. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenla Posted September 2, 2013 Author Share Posted September 2, 2013 Maskerna ligger som in knapp i färgkorrigeringen i Inspectorn. Tack Munthe! Jag hittade det. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts