bananskal Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Jag har filmat en molnfylld himmel och ska nu skapa en sk time lap där molnen ska åka jätte fort. Eftersom jag inte kunde ställa in frameraten på kameran har jag filmat helt som vanligt och ska nu försöka få upp hastigheten rejält. Problemet är att Premiere Pro inte kan dra upp hastigheten tillräckligt. Finns det nåt program som helst e gratis och som kan hjälpa mig med detta? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Om du inte kan dra upp den tillräkligt kan du ju dra upp och rendera, använda det nya materialet och göra om proceduren tills du når önskat resultat. Jag använder inte premiere själv men i vegas kan man både trycka ihop klippet + att man kan öka velocity envelope, i kombination blir det en redig ökning av hastighet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bananskal Posted February 24, 2005 Author Share Posted February 24, 2005 så självklart...Tack, nu har det löst sig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts