Wombator Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Nu ska vi se om jag kan förklara det här på ett vettigt sätt. Jag har tänkt göra en textlogo. Det ska vara en liten animation med en ljuseffekt som jag sett användas. Det ser typ ut som att det finns en ljuskälla som passerar bakom texten. hm. Bl.a. så används detta i Blizzard entertainments World of Warcraft intro om jag inte minns fel. Jaja.. Svårt att förklara men om nån förstår hur jag menar och vet hur man gör skulle jag vara tacksam för ett svar. Har inte hittat nån tutorial på detta.. //Martin 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hane Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Wrigley har en Premieretutorial om just detta. Innefattar iofs en lite smådyr Plugin, men den kanske du kan fixa, kan du det så e det grym lätt och blir snyggt ocskå. http://www.wrigleyvideo.com/videotutorial/tutdes_ppro_shine.htm 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leviant Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Jasså Shine finns till Premiere också!? :D Jag har bara använt den i Aftereffects. Någon märkbar skillnad?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wombator Posted February 24, 2005 Author Share Posted February 24, 2005 Tack så mycket, ska se om jag kan få tag på pluginen, precis så jag menade iaf. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts