Jump to content

Praktikant till postbolag sökes

david-

Recommended Posts

Hej!

Jag har precis startat ett postbolag i Stockholm där jag kommer arbeta väldigt mycket med musikvideos och reklamfilmer. Mitt fokus kommer ligga på vfx, klippning men främst grading. Jag kommer ha en nyrenoverad studio på Sveavägen där företaget ska flytta in om några dagar.

Just nu jobbar jag väldigt mycket med Diktator (https://vimeo.com/diktator), bland annat med en stor musikvideo till Dirty South & Alesso, en ny musikvideo till Agnes, en reklamfilm för Mercedes och en musikvideo till Mads Langer.

Hur som helst så har jag för många filmjobb än vad jag klarar av och kommer hinna med, så jag kommer söka efter en duktig praktikant som är intresserad att jobba med musikvideos och reklamfilmer och som har goda kunskaper inom klippning och helst 3D/vfx. Som sagt är det praktik jag efterlyser där du ska vilja jobba gratis för att få mer erfarenhet och stora filmer i ditt portfolio.

Om jag känner att du är tillräckligt kunnig kommer du även få loggklippa alla filmer som kommer visas innan varje land ska uppträda på melodifestivalen.

Om du känner att du är den här personen så får du gärna skriva till mig på david.hj.lindberg@gmail.com så kan vi snacka mer.

Skicka gärna med lite grejer du gjort!