martinawolgast Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Vilken hastighet måste den klara? Tacksam för tips om modeller också. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimster Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Sorry men "tungt video" säger inte så mycket. Specificera vilket format/codec så blir det lättare att ge bra svar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinawolgast Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 Jaha. Klart jag borde varit precis. Grejen är att jag inte har full koll på alla detaljer. Filmar med en Canon EOS 5D Mark III oftast. Filmer i HD och redigerar i final cut x. Render format apple ProRes 422. HD 1080p. Räcker det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Jag kör mot en Revo Drive men tror inte du behöver nått så snabbt för 5D material. En vanlig SSD borde vara mer än tillräcklig. Revo Drive: Komplett.se - OCZ RevoDrive 3 X2 SSD 240GB 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts