Larssa99 Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Jag har idag en Canon Powershot SX20is som jag har både fotat och filmat med. Jag köpte mig en ny systemkamera i höstas som jag även tänkt filma med, men har märkt att det är svårt att filma med den. Så nu har jag funderingar på att köpa en videokamera som presterar bättre än min Canon Powershot SX20is och har kollat på: Canon Legria HF M52 Någon som kan bekräfta att denna kamera är bra till att filma surf/kitesurf, resor, dotter mm eller tipsa om en annan i prisklass 4-7000:-??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Vad har du för systemkamera? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larssa99 Posted January 22, 2013 Author Share Posted January 22, 2013 Jag har en Canon 600d. Svårt att hålla fokus på föremål som rör sig med den tycker jag. Har gert upp att filma med den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Jag har en Canon 600d. Svårt att hålla fokus på föremål som rör sig med den tycker jag. Har gert upp att filma med den. Belys mer och kör längre skärpedjup så blir det lättare att inte totalmissa med skärpan (lampa på kameran?) . Att dra skärpa är en livsprocess att lära sig; men vitalt om man vill bli en bra fotograf. Fixa också objektiv med större skärperingar och ev. follow focus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts