anders10 Postad 9 januari 2013 Postad 9 januari 2013 Hej! Går det att lägga på eko på berättarröst i p elements 10? Någon som vet hur i så fall? Vänligen Anders 0 Citera
Max_H Postad 10 januari 2013 Postad 10 januari 2013 Har för mig att det inte finns någon eko-effekt som standard. Däremot kan du möjligen hitta någon gratis VST-plugin (VST = Virtual Studio Technology - ett format för ljud effekt plugins) som har eko-effekt. Efter installation KAN du få problem att starta Elements om den inte supporterar just DEN vst-pluggen; läs mer om ev problem och fixar här: Adobe Community: Failure of Premiere to Launch - One Possibility VST's 0 Citera
Anders Myrdahl Postad 10 januari 2013 Postad 10 januari 2013 Jag har ingen aning om man kan det med just det programmet du talar om men du kan annars ladda gratis programmet Audacity och redigera bara ljudet i det programmet. Där finns det massor av olika effekter och verktyg för att ändra och fixa ljud. Sen kan exportera ut det som en ljudfil och lägga in det i Element igen. 0 Citera
anders10 Postad 10 januari 2013 Författare Postad 10 januari 2013 Tack så mycket för era svar! Det sista lät bäst tycker jag, ska testa det så fort som möjligt. Stort tack! Anders 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.