ForBeTV Postad 4 januari 2013 Postad 4 januari 2013 Hej! någon som vet hur man får ut så mycket som möjligt med sin Canon kamera tacksam för svar /mvh ForBeTV 0 Citera
FelixWallsten Postad 4 januari 2013 Postad 4 januari 2013 Installera Magic Lantern! Du får så mycket mer möjligheter! Skaffa ett snabbt minneskort till kameran så kan du höja bitraten med Magic Lantern. Och till sist, skaffa dig någon slags rigg till kameran, det är inte bekvämt eller bra (skakningar och vibrationer) att filma med kameran rätt i handen. (Är det inte en Canon systemkamera så får du bara ignorera all above, men jag antar att det är en systemkamera) 0 Citera
ForBeTV Postad 5 januari 2013 Författare Postad 5 januari 2013 Tack så himla mycket :) Jag ska absolut prova Magic Lantern och jag har en system kamera en Canon eos 650D med minnes kort 16 gigabite heter ExtremPro typ jätte snabbt 10 Om du vill får du gärna berätta vart man får tag på de där Magic lantern :) Tack ännu en gång :) 0 Citera
FelixWallsten Postad 5 januari 2013 Postad 5 januari 2013 Här, läs igenom NOGA! Det är lite komplicerat men inget man inte klarar av med lite tålamod. MagicLantern.fm - Download 0 Citera
ForBeTV Postad 5 januari 2013 Författare Postad 5 januari 2013 Det står inte att det passar till 650D fast det kanske funkar ändå ? är det värt att testa? Och skadar det Kameran? / mvh ForBeTV 0 Citera
StenR Postad 6 januari 2013 Postad 6 januari 2013 ML är inte testad med 650D ännu vad det verkar, det kan man se på enkätundersökningen högst upp på den sidan... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.