Headman Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Hej svejs, jag saxar direkt ifrån tävlingsinformationen: "Vilken är din favoritfilm eller tv-serie? Skriv ett blogginlägg om din favorit och var med och tävla om ett presentkort värt 15 000 kronor!" Givetvis deltar jag själv, och eftersom jag jagar röster och väljer att dela tävlingen här så får ni gärna rösta på mitt bidrag (längst ner en grön knapp): Doc, I Have To Tell You About The Future! | KultKritik Har tämligen lite innehåll på bloggen då jag knappt kommit igång, och är inte heller färdig med designen, men skitsamma liksom... Lycka till! MER OM TÄVLINGEN: Recensera en film och vinn presentkort CDON 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shakeshake Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Vilken spännande tävling! Jag ska definitivt ställa upp! Hur lång tid har man på sig? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Headman Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 31a December! Rösterna spelar dock inte så stor roll tror ja, är ju fusk egentligen... Har man många efterföljare på sin blogg får man ju av automatik mycket röster. Jag har ju jagat röster av vänner så innehelvete så nu är man uppe i lite. Förhoppningsvis kan man nu 100, men det är fortfarande en jury som tar beslutet om vem som vinner. Men de kanske bara bedömer utifrån de 5 bästa? I så fall är man ju torsk ^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts