final_cut Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Jag rensar i filmhyllan - massor med vhs och dvd -filmer till salu,både gamla och nya. Nån som kan rekommendera någon bra sajt där jag kan sätta ut en annons...? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz1985 Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Öhhh, här? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Elle hur....varför skriver du inte ut vilka du har här????.....kanske har du någon som jag vill ha till o me, jag är en beroende dvd samlare :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted February 16, 2005 Author Share Posted February 16, 2005 Ja, du... Jag har annonserat på flera sajter nu och kan inte skriva ner alla filmer i varje annons. Men du skickar mig bara din e-mail -address så skickar jag dig listan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts