bylletski Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 1. Har tänkt lite. Det är väl inte så att producenterna sitter och tittar vad en teaterkniv kan kosta till filmen? Men de är tvungna att kolla upp hur mycket det kostar att ett hus ska brinna eller hur mycket en bilkrock kostar. Jag tror att producenterna skriver ner de stora sakerna bara som kostar mest och sedan lägger de till en summa med övrigt för teaterknivar och sånt. Har jag fel? rätta mig gärna. 2. Om det blir pengar över efter inspelningen och man har råkat räkna fel så att man får för mycket pengar vad händer då? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bylletski Posted November 22, 2012 Author Share Posted November 22, 2012 Okej. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts