filleflyer Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Behöver ett trådlöst ljudsystem till min Sony PMW EX3. Har en Zoom H4N som jag vill använda som inspelare. Är det Sennheiser som gäller? Finns någonting som heter EW100 tror jag. Det verkar inte finnas så mycket begagnat att få tag på. Någon som har någonting som du vill bli av med? Fille 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalamindi Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Behöver ett trådlöst ljudsystem till min Sony PMW EX3. Har en Zoom H4N som jag vill använda som inspelare. Är det Sennheiser som gäller? Finns någonting som heter EW100 tror jag. Det verkar inte finnas så mycket begagnat att få tag på. Någon som har någonting som du vill bli av med? Fille Sennheiser Sony Shure Azden ENG Wireless Mic Shootout on Vimeo Många av begagnad tillhör frekvensband som få inte användas längre, kolla på pts sida innan köp. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Sennheiser är förhållandevis billiga, men vill du ha da shit så är det Lectrosonic som gäller. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts