gonefishing Posted October 21, 2012 Share Posted October 21, 2012 Jag är medveten om att det är möjligt att använda sin laptop som exter monitor till sin canon dslr. Men jag funderade över om det är möjligt att använda en netbook (ultraportabel mini-pc) som asus eee pc t.ex. som skärm. Eftersom jag inte vet hur mycket prestanda som krävs så är det svårt att veta om det skulle funka. Annars hade det varit ett väldigt smidigt sätt på grund av den långa batteritiden och möjligheten att ha med sig extern hdd för att flytta över filer från minneskortet direkt. Sen är den ju mycket smidig att sitta och skriva manus på mm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted October 22, 2012 Author Share Posted October 22, 2012 Bump. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted October 23, 2012 Author Share Posted October 23, 2012 Skönt att höra. Köper nog en liten sådan, men om det skulle vara att den inte klarar av det så får jag ta fram min "lite bättre" laptop jag med ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted October 23, 2012 Share Posted October 23, 2012 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts