Borren Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Hej! Jag och ett par polare ska på Dreamhack och sända live med hjälp utav min Sony hdv 1000e och lite HD webbkameror. Jag undrar nu om ni har tips på bra program som vi kan använda för att byta vinklar och lägga in loggor osv, helst kunna visa filmer i programmet med och sedan lägga upp de på ex justin.tv. Har en Mac book pro, kollat lite på program men som kostar på tok för mycket. Har tänkt mig ett billigt eller gratis. Går bra om de går att cracka annars! Peace 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 ----- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmkotten Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Går bra om de går att cracka annars! Peace Tycker inte att detta är något som hör hemma på den här typen av forum. Annars fick du ett bra tips av Tolin. Lycka till 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimster Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 ... ... Går bra om de går att cracka annars! Peace Nej, ta du dina frågor någon annanstans. Detta är fel ställe för sånt skit. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts