palle Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 hej, kolla på den bifogade filen, vad jag vill göra är att först bara lägga till texten(inte den "rinnande" färgen) sen i ae vill jag göra i rörliga bilder hur färgen rinner, som det är på bilden. hoppas ni förstår och att någon har något bra tips. tack på förhand 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse_laser Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 [citat=palle]hej, kolla på den bifogade filen, vad jag vill göra är att först bara lägga till texten(inte den "rinnande" färgen) sen i ae vill jag göra i rörliga bilder hur färgen rinner, som det är på bilden. hoppas ni förstår och att någon har något bra tips. tack på förhand[/citat] Jag hade nog animerat en mask i nåt efterredigeringsprogram på den rinnande färgen. I runda slängar att ha den rinnande färgen som ett lager och sen visa det allt eftersom, kan funka. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts