PabloFernandez Posted October 8, 2012 Posted October 8, 2012 Hej alla. Stött på lite strul med grafikkortet. Eller snarare en SSD som la av vilket gjorde att hela Windows och alla program behövde ominstalleras på en ny SSD Problemet är att nu när allt är ominstallerat så ser jag att mina fönster laggar lite eller snarare lämnar ett ghosting spår efter sig. Det tyder på att jag har fel drivisar till grafikkortet. Men när jag ska ladda ner drivisar från NVIDIA så får jag olika download types som jag inte förstår. T.ex. Quadro ODE Graphics Driver Quadro Performance Driver Quadro Partner Certified Driver AutoCAD Performance Driver 3ds Max Performance Driver Mosaic Utility Mercury Transmit Plugin Vilken behöver jag ladda ner? eller ska man ladda ner alla? Nån som kan förklara? Jag har följande kort: Komplett.se - PNY Quadro® 4000 2GB GDDR5 256-bit Och här hittar jag drivisarna: Drivers - Download NVIDIA Drivers 0 Quote
Max_H Posted October 9, 2012 Posted October 9, 2012 Vilken driver ? nVidia har stora problem med sina drivers just nu... Avinstallera den senaste drivern och prova med: NVIDIA DRIVERS 297.03WHQL 0 Quote
PabloFernandez Posted October 18, 2012 Author Posted October 18, 2012 Hej igen. Gjorde det som du sa Max men har fortfarande samma problem. Ghosting alltså. fönstren lämnar efter sig spår några sekunder. http://www.pablofernandez.se/Ghosting.jpg 0 Quote
Max_H Posted October 20, 2012 Posted October 20, 2012 Weird.... jag skulle kolla med nVidia faktiskt... 0 Quote
Recommended Posts