PabloFernandez Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Hej. Har precis klippt klart en musikvideo som jag regisserade. Snart klar har bara några små ändringar kvar. Tänkte ändå att det kan vara kul att höra vad ni tycker. Vi hade noll budget och filmade den på en dag. Allt är improviserat. Vi ville ha lite "O Brother Where Art Thou" känsla. Kolla i full HD om datorn klarar det. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmkotten Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 gillar den skarpt, bilspråk, tempot, färger, miljö och framförallt låten. Tusan, känns som att man kommer att nynna den ett bra tag framöver;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PabloFernandez Posted September 15, 2012 Author Share Posted September 15, 2012 Tack Tack.. Jo det var lite därför jag ville göra videon. Det kändes som att låten hade potential. Kändes helt unik och ändå catchig Dessutom är det vänner till mig (som det är i dom flesta fall nån gör en musikvideo nuförtiden hehe.) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts