audition Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Är det någon som har tips på ett bra gratisprogram för att göra en snygga DVD etiketter? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pehrbau Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Jag gör mina skivframsidor och boxomslag i Photorshop. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjolnarn Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Du vill inte ha etiketter på skivorna, för stor risk att dom lossnar , då blir det problem.. Vad du vill är att kunna skriva direkt på skivorna, jag använder TY watershield själv. Programmet medföljde Canon skrivaren och funkar alldeles utmärkt, skrivaren är en Pixma 4700 som skriver direkt på skivorna, du använder medföljande släde att montera skivorna i. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngelicaFischlein Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 ^var kan man köpa en sådan skrivare ? googlade, men hittade endast bläckpatroner. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjolnarn Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 ^var kan man köpa en sådan skrivare ? googlade, men hittade endast bläckpatroner. Canon PIXMA iP4700 - Bläckstråleskrivare - Canon Svenska men är utgången produkt Den uppdaterade versionen heter 4950 som det ser ut nu Canon PIXMA iP4950 - Bläckstråleskrivare - Canon Svenska Finns hos Dustin för 686 spänn ( oj vad dom hade sjunkit i pris sen jag köpte ) CANON PIXMA IP4950 | Dustin.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts