shAArken Posted September 11, 2012 Share Posted September 11, 2012 Funderat på detta i flera års tid och tänkte att "nej, nu jävlar lägger jag upp det". Är kort och gott crowdfunding till en dokumentär som kommer handla om just, ja crowdfunding. Mer info här: indieGOGO: The documentary -- Indiegogo /shAArken 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arda Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 arda, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar: Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet? Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Kickstarted A documentary film about crowdfunding 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shAArken Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 Istället för att bli bitter över att det aldrig blev något, så känner jag mig istället smickrad och hoppas att det blir något bra av det. Ser professionellt ut. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts