TheQuo Posted September 9, 2012 Share Posted September 9, 2012 Jag filmar med en 5D mark II i 1080 25 b/s med cinestyle och magic lantern och redigerar i premiere CS6. Jag undrar vad ska man exportera i för att få så bra bildkvalité som möjligt? Jag har tidigare bara kryssat för rutan "keep sequence settings" (eller vad det står) när jag exporterar men känner att bilden blir ganska "mjölkig" lite oskarp alltså. Speciellt när den kommer upp på youtube. Så vad rekommenderar ni att man exporterar i? Både för youtube, vimeo m.m. men även om man ska filen bara på datorn och storleken spelen absolut ingen roll. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattiasthuvander Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 I Premiere CS6 finns det presets för Youtube i renderingsinställningarna. Det brukar jag köra på. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts