filmkotten Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Hej. Installerade magic lantern i gårkväll i min 5D MII. Nu helt plötsligt så bara flimrar och hoppar det i displayen vid filmning. Måste ha gjort någon inställning men vad?? Försökte ta bort ML genom formatering av kortet i kameran och får då frågan "keep Magic lantern. Kan bara välja avbryt eller Ok. Ha provat båda delar med samma resultat, dvs ML är kvar. Går vidare till Firmwire update och uppdaterar och nog är ML kvar. När detta började hade jag ställt kameran efter denna länk. HDSLR Educational Series for Cinema - Episode 1: Know Your Camera | Hurlbut Visuals. skulle använda ML för att finjustera. Får panik vi skall filma reklamfilm ikväll. Vore bra om vi kunde få en telekontakt skicka i så fall ditt nummer på pm. Förlåt mitt röriga inlägg men det är panik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Inte så att du har HDR-mode på? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmkotten Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Min hjälte, den var på i ML. Stort tack för din snabba hjälp. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Lycka till med inspelningen :bire 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
filmkotten Posted September 4, 2012 Author Share Posted September 4, 2012 Tack Olle, det känns som om att jag hade lite bråttom där men peppar peppar, ljuset riggat, skjutit en scen med bra resultat, bara 2 kvar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts