amazon Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Vad för storlek och snabbhet rekommenderar ni till en Canon 60D. Det ska filmas med den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jetzyl Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Jag körde 30mb, tror 20 kan funka men har för mig en kille sa att sista bilden i snabbaste seriebildtagning blev dålig. Ska du köra magic lantern och öka bitraten och så på kameran då tror jag att man kan ha nytta av ett snabbare kort. /J 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plf66 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Vad för storlek och snabbhet rekommenderar ni till en Canon 60D. Det ska filmas med den. Jag hade några Transcend 32 GB class 10, och de gick inte alls att använd för att filma med. Inspelningen bröt nästan direkt. Har nu 5-6 st Sandisk 32 GB Extreme både 30 MB/s och 45 MB/s. Har inte stött på några problem med dessa när jag filmat. Fyllde ett 32 GB 45 MB/s-kort i går, och allt verkar ha fungerat bra även om jag inte hunnit detaljgranska klippen ännu. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amazon Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 Tack för hjälpen! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts