Smörgåsmannen Posted August 18, 2012 Share Posted August 18, 2012 Hej! Mindre allmänt känt här är att jag jobbat med promotion av producenter av (elektronisk) musik det senaste året. Jag drev en hemsida till detta, vars utgång blev mindre graciös. Den togs inte emot speciellt mycket alls, med andra ord. Jag tror att jag mångt om mycket nischade mig och min "verksamhet" till helt fel publik, men jag kan förstås ha fel även i den nya som jag tänkt mig. Därför tänkte jag göra en liten undersökning med er; professionella som, ja, hobbyister. Skulle det finnas ett intresse hos er att få skräddarsydd (och förstås färdig) musik till era produktioner, av mindre kända namn, för ett rimligt pris, eller kanske till och med gratis? Tänk er en central punkt som ni kan vända er till, beskriva vad ni vill ha - och få det. Nu är det förstås väldigt simplifierat, men principen är densamma. Jag har idag ett rätt brett utbud att "erbjuda", som alltså inte kommer till någon nytta pga. av den andra sidans nedläggning. Känns detta som något att satsa på? Vad tycker ni? Finns det redan motsvarande? Ni som är insatta, och förstås även ni som inte är det, är detta en tjänst/hemsida som ni skulle tycka var användbar? Tack på förhand! Vänliga hälsningar, Henrik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts