zier27 Postad 4 augusti 2012 Postad 4 augusti 2012 Hej! Jag håller på och bränner videofilm på dvd-skivor till dvd men har problem när skivorna ska spelas upp för då går de bara att spela på en enda dvd-spelare. Har fått tips om att skivorna ska stängas men hur gör man detta? Just nu använder jag Windows movie maker. Tacksam för hjälp Mvh Oscar 0 Citera
Pehrbau Postad 5 augusti 2012 Postad 5 augusti 2012 Jag vet inte något om Movie Maker men i Nero, som är ett mycket vanligt program för att bl a bränna skivor, finns en markering där man väljer att stänga skivan. 0 Citera
zier27 Postad 6 augusti 2012 Författare Postad 6 augusti 2012 Tack Testade det men när jag la in det jag filmat fick jag det i något annat format så lyckades inte få ner det till dvd:n...? 0 Citera
plf66 Postad 6 augusti 2012 Postad 6 augusti 2012 Tack Testade det men när jag la in det jag filmat fick jag det i något annat format så lyckades inte få ner det till dvd:n...? Har du gjort dvd-video-skivor, eller "bara" lagt videofiler på en data-dvd? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.