Gå till innehåll

I Saw Her Standing There


seananton

Recommended Posts

Titel: I Saw Her Standing There

 

Produktionsår: 2012

 

Regi: Isak Dizdarevic & Anton Svantesson

 

Manus: Anton Svantesson

 

Klippning: Anton Svantesson

 

Ljud: Sammy Hezareh Nia

 

Foto: Camilla Tolstrup

 

Skådespelare: Anton Svantesson - Curt

Isak Dizdarevic - Terry

Siri Edit Andersson - Carolyn

Fabian Rosencrantz - Henry

Giacomo Lindblom - Orson

Camilla Tolstrup - Sarah

 

Filmen skildrar två parallella berättelser. I den första berättelsen träffar tonåringarna Curt och Terry. De två är bästa vänner och de diskuterar hur en tjej borde se ut. Då får de besök av den mycket snygga tjejen, Carolyn. Curt faller genast för henne och det får Terry att bli svartsjuk. I den andra berättelsen träffar vi tonåringarna Henry & Orson. De är ett homosexuellt par och Orson vill att alla ska få veta medans Henry vill hålla det hemligt. Dessa berättelser sammanflätas på ett eller annat sätt.http://www.youtube.com/watch?v=WAggbG8dT9I&feature=plcp

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag kom precis att upptäcka nyfunnen respekt för Jersey Shore.

Snygg location i första scenen :) Hoppas ni haft galet kul under produktionen och lärt er massa :bire

 

Vi hade jättekul när vi spelade in filmen! Vissa dagar vart lite jobbiga, men annars var det en njutbar upplevelse och jag framför allt lärde mig mycket om ljussättning och musik!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...