Oller Visuals Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 edit: Fan va tråkiga ni är asså... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 "Lite mer okända" och "The best of the best" klashar lite i mitt huvud. Är det lite mer okända som vi vill lyfta fram som gäller eller är det de som faktiskt är riktigt exceptionella och framgångsrika (Deakins, Kaminski, Pfister, Libatique osv)? Gillar för övrigt temat med inspirerande verk från mindre kända "artister" :) Tom Banks var ett bra tips :bire 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted July 28, 2012 Author Share Posted July 28, 2012 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Nä sluta trolla nu. Är väl inte konstigare än att när svensson ska lista sina favoritskådisar så blir det de mest välkända namen? En kille som Tom Banks är (relativt sett) framgångsrik, likväl som det finns ruttna DP's som är mycket välkända. Smaken är som röven men jag tror du förstår vad som menas med tråden, om du försöker ;) Eller vi säger såhär : länka till videos ni tycker är awesome. Lättare? Uh ta inte åt dig så lätt. Det är en grej att posta och diskutera mindre kända regissörer / DP's, och en annan att posta och diskutera de som faktiskt är större namn i branschen. Om någon trollar så är det du som säger "the best of the best - men inte Roger Deakins" och sedan postar en länk till någon som Tom Banks. "Videos ni tycker är awesome" --- Det är en mycket bättre definition :bire (Enda anledningen till att jag frågade var för att jag inte ville posta något som gick emot ditt syfte med tråden - Så all in good intentions ;)) Gillar stilen i Gami Orbegoso's Musgo, det är lite french new wave över det hela. Musgo Intro (first 5 min.) on Vimeo 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oller Visuals Posted July 29, 2012 Author Share Posted July 29, 2012 ---- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Felix Novo de Oliveira - DIRECTOR OF PHOTOGRAPHY 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts