frycek Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Hej kära filmare! Är ett tag sen jag postade något på forumet nu. Men tänkte ni kan få kolla in min examensfilm som jag gjorde på Högskolan Dalarna tillsammans med min klasskamrat Lovisa Ramsén. Filmen fick produktionsstöd av Film i Dalarna på 6000 kronor, och vi fick låna utrustning från Högskolan Dalarna. Den är filmad med Arri Alexa. Säg gärna vad ni tyckte om filmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Härligt ljud! :) Gör det väldigt tittar-vänligt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frycek Posted June 11, 2012 Author Share Posted June 11, 2012 Tack så mycket! :) Våra ljudkillar Gustav Uddgård och Emil Hemström slet hårt med ljudet. De fick bara cirka 10 dagar på sig att ljudlägga och ljudmixa inför redovisningen. Tajt schema på skolprojekt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts