Malm Postad 6 maj 2012 Postad 6 maj 2012 Jag har nyss avslutat ett projekt och ska nu genast börja på nästa, men jag vet inte hur jag ska starta upp det. Hjälp mig! 0 Citera
barnholdt Postad 6 maj 2012 Postad 6 maj 2012 Du får nog mer hjälp om du specificerar lite närmare vad det är för hjälp du behöver. mvh Mikael 0 Citera
Mr A Postad 7 maj 2012 Postad 7 maj 2012 Jag har nyss avslutat ett projekt och ska nu genast börja på nästa, men jag vet inte hur jag ska starta upp det. Hjälp mig! Inte för att vara sån, men tror du Bill Gates frågade runt på forum om vad han skulle göra efter att han hade utvecklat MS Windows? 0 Citera
Peus Postad 7 maj 2012 Postad 7 maj 2012 Inte för att vara sån, men tror du Bill Gates frågade runt på forum om vad han skulle göra efter att han hade utvecklat MS Windows? Sant, men en inte allt för bra liknelse kanske, så varför? 0 Citera
Mr A Postad 8 maj 2012 Postad 8 maj 2012 Sant, men en inte allt för bra liknelse kanske, så varför? *suck* Byt ut Bill Gates mot filmskapare av tycke och Windows mot diverse film gjord av nämnda filmskapare. 0 Citera
barnholdt Postad 8 maj 2012 Postad 8 maj 2012 Ken Burns hade en öppen utmaning till "youtub generationen". Gör en intervju med någon som var med under WW II. Ett par år till och alla berättelser, historier och öden från den tiden som inte redan är berättade, kommer vara borta för alltid. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.