Gå till innehåll

Låna ett kontor för en filminspelning


simonpersson

Recommended Posts

Jag går på Sundbybergs Folkhögskolas filmlinje. Vi håller just nu på med ett projekt där vi skulle behöva ett kontor att spela in på. Ifall ni har några tips på vart man kan vända sig för att få låna ett kontor skulle det hjälpa jätte mycket.

 

Vi skulle behöva kontoret i max 3 dagar, men en helg (då färre säkert kommer arbeta där) skulle också fungera.

 

Tack i förhand

/Simon Persson

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Hej!

 

Ser att ingen svarat på detta på ett tag, och ni kanske lyckats lösa det ändå, men jag skriver ändå.

 

Jag hade samma dilemma tidigare i år, då kollade jag upp en nerlagd skolas fastighetsskötare. Lyckades komma i kontakt med deras VD, jag frågade på ett ordentligt sätt och han var riktigt intresserad av att hjälpa till. Just i det fallet fanns inga tillgängliga lokaler på den skolan, men han försökte även i företagets egna lokaler och då löste det sig.

 

Så hör av dig till något fastighetsbolag, sök reda på en person med rätt ansvarsområde och belys denne med ditt problem.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...