swempa Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Hej! Jag har gjort en teaser i after Effects och som är färdig, MEN jag glömde att kolla på inställningarna innan jag började med mitt projekt, och får inte så fin upplösning, finns det något sätt som jag kan få en schysstare upplösning än det jag får nu? Storleken är på: 720x480 tror jag. Måste jag göra om allt från start?? :s Eller finns det några lösningar? Tack på förhand! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Har du video eller är allt skapat i After Effects? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swempa Posted April 11, 2012 Author Share Posted April 11, 2012 Allt är skapat i After Effects :S 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Först: Droppa den färdiga filmens Comp i en ny tom Comp med rätt storlek. Skala om den så den fyller hela fönstret. (Se till att klicka i Collapse Transformations checkboxen så all vektorgrafik håller sig skarp) Annars: Ctrl-K öppnar Comp-inställningen. Ställ in rätt/önskad storlek och skala om allt material där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swempa Posted April 12, 2012 Author Share Posted April 12, 2012 hmm kan inte hitta rutan där det står.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Adobe After Effects CS5: Standard Render Order and the Transform Effect | Peachpit 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts