david- Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 Har filmat scener i helgen till en reklamfilm jag ska göra i sommar för Lindberg, men har varit så inaktiv på Vimeo på sistone så jag bestämde mig idag för att slänga ihop en kort version som jag kunde ladda upp och ha som förhandsvisning. Vad tycker ni om färgerna och filmfotot? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiberg Posted March 9, 2012 Share Posted March 9, 2012 Hej! Vad kul o se! =) Spontant så tycker jag fotot och färgerna funkar bra. Bra jobb! Jag personligen hade kortat ned några klipp, kanske tom. tagit bort vissa. För o få den kortare. Nu var ju detta den kortare versionen så jag undrar hur lång den långa är ;) Och som musikval hade jag valt något annat mer upptempo möjligtvis. Lite utav vad jag tänkte. Fint jobb! johan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david- Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 Hej! Vad kul o se! =) Spontant så tycker jag fotot och färgerna funkar bra. Bra jobb! Jag personligen hade kortat ned några klipp, kanske tom. tagit bort vissa. För o få den kortare. Nu var ju detta den kortare versionen så jag undrar hur lång den långa är ;) Och som musikval hade jag valt något annat mer upptempo möjligtvis. Lite utav vad jag tänkte. Fint jobb! johan Bra kritik Johan! Tack! Lite djupare förklaring som kanske blir till svar på vissa av dina punkter också. Jag kan hålla med om att den kunde kännas för lång då vissa klipp hade kunnat tagits bort men jag ville inte avslöja allt för många kläder tills den riktiga reklamen så jag tog i princip samma kläder genom hela filmen. Den långa kommer bara vara lång för att den ska rulla i butiker och de ville då inte att den skulle vara typ 30 sek så man alltid såg samma kläder när man kollade på skärmarna. Men ska även göra en kortare som ska visas på hemsidor. Låten tycker jag också ska vara mer upptempo helt klart, jag var bara rädd för att använda någon olaglig låt nu eftersom det är i reklamsyfte, så jag letade på Vimeos music store och då var den det bästa jag kunde hitta. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiberg Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Hallå! För butikstv så var det klyftigt att inte ha med samma kläder om-o-om-igen. Och då ha en lite längre film. Typ som i sportklädesbutikerna där man känner igen samma reklam som går på teven hemma. Och oftast då i samma spellängd. Spännande att du varit på Vimeos music store. Har inte hunnit kollat igenom den så värst mycket. Men otroligt behändigt. Hoppas dom blir nöjda med materialet, har dom fått nånting, har du hört nånting? Johan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david- Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Hallå! För butikstv så var det klyftigt att inte ha med samma kläder om-o-om-igen. Och då ha en lite längre film. Typ som i sportklädesbutikerna där man känner igen samma reklam som går på teven hemma. Och oftast då i samma spellängd. Spännande att du varit på Vimeos music store. Har inte hunnit kollat igenom den så värst mycket. Men otroligt behändigt. Hoppas dom blir nöjda med materialet, har dom fått nånting, har du hört nånting? Johan Precis, tror så jag med! Ja det verkar det, har dock inte kollat så mycket på music store jag heller, men det jag såg var faktiskt rätt bra. Dom har sagt att dom gillar färgerna (väldigt viktigt då klädernas färger är det som ska vara i centrum) och är glad över att dom är nöjda över resultatet trots att det bara är ett "test". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts