Vito Gogola Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Detta är "Saudade" - en fyra minuter lång kortfilm jag använde till min ansökan till Stockholms dramatiska högskola. Uppgiften var att göra en film som skulle handla om "en ovanlig dag i en vanlig människas liv", med lite eller ingen dialog. Detta var min tolkning, vars inspelning tajmade med en ganska härlig resa för att hälsa på släktingar. Min bror André skådespelar, tillsammans med min kusin Anndrey och övriga släktingar. Musik är "Águas de Março" av Tom Jobim och Elis Regina. Se, lämna gärna en kommentar och njut (förhoppningsvis)! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Gillas! Hur gick det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vito Gogola Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 Jag gick tyvärr inte vidare. :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts