Spaceromancer Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Hej, Jag har gjort en film om utlänningar som bor i Japan och sverigepremiären kommer att hållas i Gunnarsbyns Folkets Hus söndagen den 4e mars 17:00. Mer information om evenemanget finns här: https://www.facebook.com/events/243358839080651/ Dokumentären är en indieproduktion. Den är helt självfinansierad och jag har gjort allt själv. Film, ljud, redigering m.m. Jag har haft två visningar av filmen i Kyoto och där fick den ett bra mottagande. Jag har några av kommentarerna på filmens hemsida: A Life in Japan - Jag vet inte hur många som kommer till premiären, men jag misstänker att det inte blir någon galafest av Stockholmsklass. Fikaförsäljning kommer att finnas och festklänning eller kostym är inte nödvändigt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shAArken Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Bra jobbat! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts