Leia Lo Postad 21 februari 2012 Postad 21 februari 2012 Hej där, Jag undrar om någon har liknande erfarenhet och råd och hjälp kring formaterade minnes kort. Jag har filmat på Sony NX70e på Sandisk 32gb kort klass 10 och lyckades (högt upp i bergen utan el i Himalaya) formatera 3 timmars inspelat material (det tog ca 10 sek) Panik! Vi laddade ner LC Technologys "Filerescue" och fick tillbaka alla 150 klippen i m2ts format men utan ljud (när vi spelar dem på VLC) Jag har Mac och redigerar på Final Cut. Vår sista räddning är att skicka in minnes kortet till LC Technology när vi är tillbaks i england men värt att fråga om någon har erfarenhet av det här och kan komma med räddande tips, skulle hoppa högt av glädje! L 0 Citera
jag Postad 21 februari 2012 Postad 21 februari 2012 Ladda ner Data Rescue II för Mac. Du kan rädda en fil åt gången har jag för mig gratis. Du får köpa det för runt $100 tror jag för att kunna använda det fritt. Vi använder det på jobbet som ett sista försök, innan mediat ev skickas till renrumsräddning, och det gör att bra jobb. Testa det och se om det blir bättre. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.