occasus Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Folket på Falsterbonäset ... http://www.archive.org/download/people/people.avi Högerklicka och välj "Spara mål som". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted February 1, 2005 Author Share Posted February 1, 2005 Kan man ta bort inlägg...? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 Inga kommentarer?? :( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Tror du måste förklara lite vad det är för film. Man blir inte så intresserad om man bara får veta vad filmen heter.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
occasus Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 [citat=lilla_farbrorn]Tror du måste förklara lite vad det är för film. Man blir inte så intresserad om man bara får veta vad filmen heter..[/citat] Ahaa, folk laddar inte ens ner den! Det förstod inte jag ... Jag tycker i alla fall att filmen ska få tala för sig själv. Är titeln inte tillräckligt intressant så får jag skylla mig själv. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 nä du...det här var tyvärr inget jag kommer att kolla på igen... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts