Pace Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 Vår kära moderator, ungfilm alias Mikael Bundsen, pratar på radion i dag om filmskapande. Du har två val: lyssna på programmet eller dö. ;) %2$s skrev: Frank på Göteborgs Filmfestival Sara Kadefors berättar om Sandor slash Ida, 15-åriga Michael Bundsen från Reykavijk pratar om sitt filmmakande och så tar Frank reda på vad en location manager egentligen gör. P3 kl 18.03 (tisdag 1 februari 2005) http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?programID=1636 0 Citera
ungfilm Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 Oj, Jag hade ingen aning om att jag kommer från island :P Jag har inte fått chansen att lyssna på det än. Det hela gick på några minuter. Jag kunde knappt höra vad jag själv sa. Så, var det någon som lyssnade? Sa jag nåt vettigt? /Mikael 0 Citera
max lauritzen Postad 23 februari 2005 Postad 23 februari 2005 Jag besökte Göteborgs filmfestival, men bara den sista helgen och kunde alltså se din film. Dessutom missade jag radioprgramet :( . Filmen har jag dock sett på internet, men i dålig upplösning. Hade varit kul att se den igen. Jag kan gissa att du var den yngste tävlande :) Riktigt imponerande! Grattis! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.