Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Då var det snart dags...

För några månader sedan påbörjade jag mitt projektarbete och beslutade mig för att skapa en spelfilm. Då jag fick prova på att vara producent, regissör, manusförfattare, kompositör osv. Det som ingår helt enkelt. Det var en av de roligaste produktioner jag varit med om. Genom att bara få tiden att verkligen få den klar och gå igenom detaljer och jobba så pass mycket som jag gjorde, var riktigt lärorikt och har utvecklats väldigt mycket.

Jag är väldigt poetisk och vill gärna skapa en berättelse där man själv får tänka efter lite. (Vill jättegärna få lite feedback på teorier osv... Jag är uppspelt av att bara skriva detta!!)

Titel: Collide

Genre: Mystisk, Psykologisk Thriller

Här är teasern:

Troligtvis någon gång runt mars planeras premiären av filmen och jag tänkte mig att Ni som skulle vilja komma förbi och ta en titt tar jag emot med öppna armar. Biljetter till eventet är i produktion och Ni som vill komma måste skicka ett meddelande till mig så att jag ordnar en biljett till Er. Helst så fort som möjligt! BILJETTERNA ÄR GRATIS, naturligtvis :)

Återkommer med datum och informationen när det är slutgiltigt :) (Kommer förmodligen posta det i forumet "Filmevenemang")

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...