flowlops Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Hejsan, Har nyss börjat redigera igen med min Adobe Premiere Pro cs5. Skulle som vanligt först välja mellan DV och HDV. Sedan så klickar jag på nästa, och då kommer ju "New Sequence" Skrev in namnet på den men sen så såg jag att jag inte kunde välja mellan HDV inställningarna bara DV. Här är en bild på mitt problem, detta visar på Sequence. http://img638.imageshack.us/img638/1417/screenshotstudiocapturera.png Hur ändrar jag tillbaka? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Kan du ens importera HDV-material? Den verkar ha gått in i Trial-mode. Har du installerat något nytt / bytt hårdvara sen sist? Snabbaste fixen är nog en ominstallation. /Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
flowlops Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Kan du ens importera HDV-material? Den verkar ha gått in i Trial-mode. Har du installerat något nytt / bytt hårdvara sen sist? Snabbaste fixen är nog en ominstallation. /Max Yes! Gjorde en ominstallation och nu funkar det! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts