Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Å andra sidan är Nikon ett mycket mindre företag, 26.000 anställda jämfört med Canons 197.000...

Undrar bara hur många av 197.000 är direkt kopplad till kamera produktion? om inte miniräknare och skrivare.

• 4 veckor senare...
Postad

Som yrkesfotograf (Canon) förstår jag personligen inte vitsen med att filma med stillbildskamera like lite som jag begriper mig på varför jag ska ta stillbilder med min videokamera. Mitt råd till trådskaparen är du investerar i en kamera som är skapad för det du tänker använda den till. Dvs. ska du filma köp videokamera, ska du fota köp kamera.

Postad
Som yrkesfotograf (Canon) förstår jag personligen inte vitsen med att filma med stillbildskamera like lite som jag begriper mig på varför jag ska ta stillbilder med min videokamera. Mitt råd till trådskaparen är du investerar i en kamera som är skapad för det du tänker använda den till. Dvs. ska du filma köp videokamera, ska du fota köp kamera.

Bullshit.

Agreed. Yrkesfotograf, jo visst. Detta kommer från någon som uppenbarligen inte har en aning om vad dagens stillbildskameror är kapabla till.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...