Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag skulle skippat de där ur-fokus klippen där man egentligen inte ser något vettigt - Sånt finns i precis varenda reel, test-video och dslr-film man ser nuförtiden. Men tror bara det var en 2-3 korta klipp?

Annars såg det bra ut :) Bra takt med tanke på musiken och materialet

Postad
Njae, håller nog inte med... reels brukar va super-damp i tempot bara med så mkt som möjligt, lite DoF-klipp är sånt som folk gillar (gärna ihop med slowmotion, wohooooo...), och det tajmar ihop med musiken, kontra ja... typ damp som alla har på sina reels. ... skönt att man faktiskt inte har nåt att visa, kan man klippa lite mer... soft... ;)

(Fact of the day: vet fotografer som fått jobs på sina "meningslösa" reel klipp... underskatta inte det enkla.)

Du behöver inte hålla med :D Talar bara ur eget perspektiv, och jag höll på att somna vid ur-fokus klippen. Tråkigaste och mest talanglösa som finns - men det är bara enligt mig :D Gräs och träd klarar jag, men när man bara filmar något ur fokus som ser lite "coolt" ut, ja då visar man att man har alldeles för lite att göra.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...