cruise Posted January 30, 2005 Posted January 30, 2005 Tjena. Jag tänkte kolla vad man kan få tag på västar till ett bra pris. Har inte så stor koll på detta. Tacksam för alla svar som blir. Edit: Jag utryckte mig VÄLDIGT dåligt har jag nu insett. Det är västar till Steadycam som jag är intresserad av. Mvh// Cruise 0 Quote
lilla_farbrorn Posted January 30, 2005 Posted January 30, 2005 Väst stavas med Ä och inte E. Du kanske kan kolla in: http://www.ajpictures.se/tute-vest.htm Det är användaren "Stockholm" här på forumet som gjort denna tutorial för hur man gör västar. Tror jag. Ganska snygga faktiskt. Hade full koll förut var man kunde köpa allt möjligt sånt där. Du kan kolla [thread=938]här[/thread]. Kanske du hittar nåt bra. 0 Quote
cruise Posted February 7, 2005 Author Posted February 7, 2005 Är det verkligen ingen som vet vart man får tag på en väst till en steadycam? Mvh// Cruise 0 Quote
Recommended Posts