warpz Postad 29 januari 2005 Postad 29 januari 2005 Hur ska jag göra för att se mig själv i en tv monitor med bakrund samtidigt som jag står vid greenscreenen ? vilka program ? 0 Citera
warpz Postad 29 januari 2005 Författare Postad 29 januari 2005 är det ingen som vet hur man gör ? 0 Citera
orange Postad 29 januari 2005 Postad 29 januari 2005 Tyvärr vet jag inte exakt hur det går till, men jagt vet att det måste vara oerhört dyrt. Man kan kanske använda sig av en "mojo" som t.ex. AVID Mojo om man använder AVID för den är ju "real-time", men jag vet inte. 0 Citera
jns Postad 29 januari 2005 Postad 29 januari 2005 Bara att införskaffa en videomixer som klarar chroma eller matte key. De brukar funka riktigt bra om man får tag på en schysst en. Dock kostar de en hel del, från 20.000 och uppåt. Annars finns det ju vissa VJprogram men de har ju sina begränsningar. Kika lite på Pilgrim R1, ett program som ska sköta det... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.