Robint Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Filmad och skriven av Robin Trolin och Jakob Jansson, underhållaren heter Sanel Dzubur. Pga många orsaker gick vi miste om några viktiga scener, men vi gjorde det bästa av situationen och klippte trots allt ihop en sevärd liten film. Jag uppskattar verkligen lite konstruktiv kritik, eftersom vi tidigare aldrig gjort filmer med någon typ av handling/konversation etc. Ljudet är inspelad med en zoom h4 och även den var väldigt ny för oss! Här nedan finner ni utrustningen vi använt oss utav. Canon 7d Canon EF 50mm f/1.4 USM Canon EF-S 17-85/4-5,6 IS USM Steadicam Hemmabyggd slider Zoom H4 Music : (freemusicarchive.com) Lame Drivers - Silent Firing Steve Gunn - Old Strange 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolin Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Fast "What Ain't Up" ska de väl vara, inte "What's aint up"? Annars såg det väl rätt najs ut :) Bra koll på 180-graders regeln och några riktigt snygga klipp från bilen där :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Oller Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robint Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Tack:) Jag har använt steadicam på i princip alla handhållna scener, med vissa mindre bra resultat. Vissa riktigt skakiga scener gjordes medvetet då jag ville det att framstå som "oroligt". Men som jag förstår dig så är det oanvändbart? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts