Spaceromancer Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Går det att vända "rutan" 90 grader? Alltså inte klippet i rutan, utan hela rutan? Så att slutresultatet blir 9:16 istället för 16:9. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Borde inte vara några problem. Sequence settings och ändra aspect ratio? Skall kolla lite mer imorgon kväll.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Ja men självklart! Så fungerar det ju! Jag testade och det var inga problem. Tackar för det! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Ja men självklart! Så fungerar det ju! Jag testade och det var inga problem. Tackar för det!Ah, jag mindes ungefär rätt :> Kul att det funkade. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts