Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo då...

Men missade jag något? För killen slängde sin ryggsäck långt långt bort och sen var den i huset.

Undrar också lite över att killen KRÄVER en förklaring av Douglas. "Nu får du fan berätta vem du är!" Han kommer som objuden gäst och ställer sådana krav? Varför ringde grannen polisen? Vart tog kompisen från inledningen vägen? Där var så mörkt att jag inte kunde uppfatta det.

Det är fullt möjligt att jag missade nåt, både bild och ljud var dåliga på min dator.

Postad

Jag tänkte inte på det med väskan, men det var väll förmodligen en annan väska då!

Jag kan hålla med om att han egentligen inte skulle kräva så mycket, men gubben insåg ju sen att han hade rätt så det var väll bara bra att han tjata lite på han..

Var inte grannen han som dem ibörjan gjorde inbrott hos då?...hans kompis tog ju polisen...men jag kan hålla med om att man borde fått veta lite mer..

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...