Carl-Johan Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Vad tycker ni som är proffs!: OO Villa Mälarholm on Vimeo Villa Djurö on Vimeo Villa Djursholm on Vimeo Filmat med en Canon AX10 utrustning inlines, Oggy Medium track 1 meter" Tycket att den var mycket användbar" Tiffen Steadicam Merlin "Svårt att använda" sedan tillfixat i Finel cut Pro X o just det bara naturligt ljus. Skoj kan jag tillägga har det varit och mycket tid har det taget! Vad kostar det att köp en proffsfilm med liknade innehåll? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicman Posted October 21, 2011 Share Posted October 21, 2011 Du får nöja dej med ett svar från en avancerad amatör tills vidare! Imponerande kvalite ! I mina ögon väldigt fin bild! Du har nog jobbat hårt med dessa filmer och lagt ner mkt tid! Snyggt med låga glide i sidled! Som intressent av husobjekt kanske kanske det uppfattas som att några klipp var lite väl korta, syftet är ju att bilda sig en uppfattning om hur husen ser ut! Ibland upplever jag det som att det är så trendigt med snabba klipp så man knappt hinner registrera vad som händer! Merlin är knepig att ställa in. Höll nästan på att ge upp efter en vecka. Det finns lite tabeller på Merlins hemsida där förhoppningsvis din kamera är med ? Kolla där! Hittade min kamera där som tur var! Väl inställd så är den mkt bra, så länge den inte utsätts för vind! Fortsatt lycka till! /Freddan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl-Johan Posted October 21, 2011 Author Share Posted October 21, 2011 Vind sätter stopp för Steadicam vindstilla är ett måste. Håller med att det kan bli mycket snabba klipp ibland försökte med några fasta bilder för att lunga ner det hela, en känsla av att bli åksjuk är inte bra ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts