kalle112 Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 Jag har 15 text-layers i min comp. Dessa layers är placerade precis över varandra i active camera. Jag vill nu skapa ett system där alla layers (en i taget!!) förstoras upp till centrum av bilden. Varje gång ett lager av text förstoras upp, ska texterna i bakgrunden sjunka i opacity från 100% till 15%. Samtidigt ska dessa texter i bakgrunden tintas till 25%. Därefter ska denna förstorade text återgå till sin position. När den gör det återställs "bakgrundstexterna" igen när det gäller opacity och tint. Sedan upprepas detta med nästa text layer osv... Finns det något sätt som jag kan göra det här på utan att göra det manuellt för varje layer. Det blir ganska många layers nämligen... 0 Quote
Gahmberg Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Kopiera alla keyframes från ett lager, och klistra in där du vill ha dem på de andra? Det är en snabbare lösning iaf :) 0 Quote
Recommended Posts