Jump to content

Recommended Posts

Posted

Musiken passar väldigt bra, specciellt i början.

Dock skulle det va kul att se dig testa något nytt. Slowmotion har du gjort massor, lensflares också, samma sorts musik. Det är väldigt snyggt men det är också samma sak som innan.

Just eftersom du gjort slowmotion så månger gånger skulle tycker man ju det skulle va mer clean, utan en massa warping, och inte bara du drog ihop för du hade tråkigt..

Nu lät jag väldigt negativ känner jag men jag hoppas du tar de konstruktivt. Du vet att jag gillar your style iaf så keep rockin! :)

Posted
Musiken passar väldigt bra, specciellt i början.

Dock skulle det va kul att se dig testa något nytt. Slowmotion har du gjort massor, lensflares också, samma sorts musik. Det är väldigt snyggt men det är också samma sak som innan.

Just eftersom du gjort slowmotion så månger gånger skulle tycker man ju det skulle va mer clean, utan en massa warping, och inte bara du drog ihop för du hade tråkigt..

Nu lät jag väldigt negativ känner jag men jag hoppas du tar de konstruktivt. Du vet att jag gillar your style iaf så keep rockin! :)

Förstår precis vad du menar Rickard och förutom några musikvideos och annat så håller jag också på med ett ganska stort skolprojekt som ska vara en enda stor slowmo-film och eventuellt lite time freeze. Och då kommer den förhoppningsvis vara helt utan warpar :)

Som sagt så var det här bara en grej jag gjorde snabbt och därför struntade jag i de flesta warpar men jag lovar dig att fixa allt sånt till den stora filmen.

Nejnej, jag älskar att få sån här kritik :)