odelberth Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Hallå! Hur är det nu med Final Cut Pro 7, har apple slutat sälja det och satsar helt på den nya Final Cut Pro X? Någon som vet var man kan få tag på Final Cut Pro 7? vad ligger priset på ungefär? Det här hittade jag när jag letade, men de kan väl inte stämma med priset?: Final Cut Pro 7 [With Access Code] - Hitta bästa pris, recensioner och produktinformation på PriceRunner Sverige[With-Access-Code]-priser lite gott snack nu tack 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Ja Apple har slutat sälja FCP7 (förutom till företagskunder som ett tag framöver kunde köpa extra licenser geonm att ringa direkt till Apple). Det finns såklart fortfarande på ebay om du vågar handla där. Priserna du hittade på pricerunner är för böcker om FCP7. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odelberth Posted September 17, 2011 Author Share Posted September 17, 2011 Okej, men det var väl nyligen dom slutade med det? Alltså borde de inte redan vara slut? Någon som har någon ide hur man ska gå tillväga om de nu är så att de inte finns i butik längre? Pris? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Dom säljer väl via telefon i UK. Men om dom säljer till Sverige vet jag inte. Beggad borde väl gå också. //M 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odelberth Posted September 17, 2011 Author Share Posted September 17, 2011 Okej, någon som vet om var man kan ladda ner det och har någon bra torrent? Har bara hittat skit på thepiratebay tyvärr. Hoppas man får fråga de här annars, kolla bort :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Okej, någon som vet om var man kan ladda ner det och har någon bra torrent? Har bara hittat skit på thepiratebay tyvärr. Hoppas man får fråga de här annars, kolla bort :) Jag skulle sluta fråga här, annars så är det nog du som försvinner ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hummel Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Här hittar du det Apple Puts Legacy Final Cut Studio Back on Sale - Mac Rumors 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odelberth Posted September 21, 2011 Author Share Posted September 21, 2011 Det står att de ska finnas i Apples onlinestore, men hittar de ej via deras hemsida.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts